Icona Pop - This Is... (2013)

Zweden
Label: TEN (I)

1. I Love It (2:37)

met Charli XCX

2. All Night (3:07)
  3. We Got the World (3:07)
  4. Ready for the Weekend (2:42)
  5. Girlfriend (2:51)
  6. In the Stars (3:17)
  7. On a Roll (3:12)
  8. Just Another Night (2:59)
  9. Hold On (3:18)
  10. Light Me Up (3:20)
  11. Then We Kiss (2:18)
avatar van overmars89
Ja het is wat het is.. Makkelijke pop voor in clubs met een vleugje electro..

In de eerste paar tracks kan ik het nog wel enigszins waarderen, maar later is het wel heel veel van hetzelfde!

avatar van hond racisme
Wat overmars89 zegt. Pop dat zowel het Pitchfork- als MTV publiek zal kunnen waarderen.

beatcluster
Tegenvallend album, inderdaad veel van hetzelfde. I Love It blijft een lekker nummertje, Girlfriend, All Night en In the Stars zijn ook goed. De rest valt erg tegen, maar ik hoop stiekem dat er meer leuke nummers tussenzitten na een paar luisterbeurten.
Misschien ga ik hun Zweedse debuut eens luisteren, er is deels overlap met dit album maar er staan ook veel andere nummers op.