Starz - Violation (1977)

Label: Capitol

1. Cherry Baby (3:46)
  2. Rock Six Times (3:14)
  3. Sing It, Shout It (5:13)
  4. Violation (4:28)
  5. Subway Terror (3:43)
  6. All Night Long (3:29)
  7. Cool One (3:40)
  8. Steady (5:41)
  9. Is That a Street Light or the Moon? (3:09)
avatar van namsaap
Ook het tweede album van Starz bevalt me prima. De muziek klinkt iets 'gelikter', maar de invloed van KISS ligt er nog dik bovenop. De relatief korte speelduur is prima, want naar het einde weet het album met moeite mijn aandacht vast te houden. Al met al een lekker plaatje voor in de auto.

Dit is toch een hele sterke rocker uit 1977 dikke 4,5 voor mij dit is hoe muziek hoort te klinken in het jaren zeventig tijdperk en het staat als een huis alles is sterk zang en instrumentaal en best een lekkere productie ook nog dit smaakt naar veel meer