Glee - Glee Sings The Beatles (2013)

Label: Columbia

1. Yesterday (2:33)
  2. Drive My Car (2:32)
  3. Got to Get You Into My Life (2:29)
  4. You've Got to Hide Your Love Away (2:43)
  5. Help (2:18)
  6. A Hard Day's Night (2:27)
  7. I Saw Her Standing There (2:40)
  8. All You Need Is Love (3:16)
  9. Get Back (2:26)
  10. Here Comes the Sun (3:00)

met Demi Lovato

11. Something (3:01)
  12. Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1:54)
  13. Hey Jude (4:51)
  14. Let It Be (4:03)
  15. Hello, Goodbye * (3:29)
  16. I Want to Hold Your Hand * (2:38)
  17. Blackbird * (2:20)
  18. In My Life * (2:24)
avatar van tbouwh
Redelijke seizoenspremiere van seizoen 5 van Glee waarin de muziek van the Beatles geeerd wordt.
De nummers worden leuk gebracht, met veel vocale diversiteit en muzikale vernieuwing. Desondanks zijn niet alle songs echt een verbetering en zorgen lang niet alle nummers voor echt luisterplezier.
Zo zijn de uitvoeringen van Get Back, Hard Day´s Night, Yesterday en Something redelijk saai.
Toch is het een aardig geheel, waarbij de stem van Darren Criss er bovenuit springt. Goede massaproducties van de grote Beatles-hits Hey Jude en Let it Be, waarbij ik Hey Jude zelfs fijner vind wegluisteren dan het origineel.
Leuk dat Demi Lovato ook nog meedoet, op een zeer gedegen versie van Here Comes the Sun. 3,5*