Kelela - Cut 4 Me (2013)

2. Enemy (4:17)
  3. Floor Show (4:38)
  4. Do It Again (3:00)
  5. Go All Night (1:43)
  6. Bank Head [Extended] (5:02)
  7. Cut 4 Me (3:53)
  8. Keep It Cool (4:10)
  9. Send Me Out (4:12)
  10. Go All Night (1:46)
  11. Something Else (4:07)
  12. A Lie (3:39)
  13. Cherry Coffee (5:59)
  14. Fade to Mind Interlude * (1:00)
  15. Keep It Cool [Jam City Remix] * (4:07)
  16. Enemy [Kingdom's Destruction Before Paradise Mix] * (4:17)
  17. Send Me Out [Girl Unit Mix] * (5:04)
  18. Send Me Out [Nguzunguzu Remix] * (2:58)
  19. Keep It Cool [Rizzla Remix] * (4:24)
  20. Cherry Coffee [MikeQ's Almighty Mix] * (4:34)
  21. Go All Night [Neana Remix] * (4:23)
  22. Go All Night [Massacooramaan Remix] * (4:06)
avatar van hond racisme
Mooi, alleen vind ik dat ze nog net te weinig met haar stem doet voor de kwaliteit van de producties. Doordat die zo gelikt zijn vind ik dat het hele concept iets te weinig in een goed daglicht komt te staan. Voor de rest een geslaagde r&b mixtape Hopelijk komt deze dame wat verder nadat ze haar route wat beter uitstippelt.

avatar van sander.
Bank Head is een prachtig nummer!

Interessante producties, maar er had wel wat mogen gebeuren met die stem inderdaad. Het blijft wat braaf. Gewoon harder en grover ingrijpen, verdraaien en vervormen zoals op Yeezus misschien...

avatar van popstranger
Klinkt helaas inderdaad een beetje te braaf en vlak… Vrees dat deze een beetje gedoemd is om snel te vervliegen.

Kelela is misschien niet zo'n geweldige zangeres, maar productioneel maakt dit het toch een zeer cool plaatje. Beter dan de opvolgende EP, wat mij betreft. Al heb ik die vast wel te laag beoordeeld, nu ik de laatste tijd wat meer gewend ben aan moderne rnb.