Meshell Ndegeocello - Cookie (2002)

Alternatieve titel: The Anthropological Mixtape

R&B / Soul
Label: Maverick

1. Dead Nigga Blvd. (Pt. 1) (3:04)
  2. Hot Night (4:32)
  3. Interlude: Blah Blah Blah, Dyba Dyba Dyba (0:40)
  4. Priorities 1-6 (3:43)
  5. Pocketbook (4:00)
  6. Barry Farms (5:21)
  7. Trust (5:26)
  8. Akel Dama (Field of Blood) (7:27)
  9. Earth (5:14)
  10. Better by the Pound (5:24)
  11. Criterion (4:28)
  12. GOD.FEAR.MONEY (3:32)
  13. Jabril (6:06)
  14. (Break3) (0:05)
  15. (Break2) (0:05)
  16. (Break3) (0:05)
  17. Dead Nigga Blvd. (Pt. 2) (3:13)
  18. Interlude: 6 Legged Griot Trio (Weariness) (4:54)
  19. Pocketbook [Rockwilder and Missy Elliot Remix] (4:00)
avatar van jellorum
Leuke plaat dit. Soulvolle hip-hop met wat electronica erdoorheen, is wel mijn cup of tea (zoals ook Antipop Consortium).
Hier en daar gaat onze vriendin wel even uit de bocht, gelukkig corrigeert ze nogal snel.

avatar van Reijersen
Aardige plaat dit, wel het minste wat ik van Me'Shell gehoord heb. Gewoon lekker, niet al te bijzonder verder.

avatar van principal2000
Op dit album vind ik de beats iets te kaal. Hoewel er wel sprake is van veel bass, zijn de beats toch vaak net niet. Hot Night is veruit mijn favoriet op dit album. Overigens zijn het Redman en Tweet die je op het laatste nummer hoort. Dat staat bij mij ook gewoon vermeld op de tracklist.