Exodus - Good Friendly Violent Fun (1991)

Label: Combat

1. Fabulous Disaster (5:45)
  2. Chemi-Kill (6:09)
  3. 'Til Death Do Us Part (5:07)
  4. The Toxic Waltz (4:40)
  5. Cajun Hell (5:55)
  6. Corruption (5:37)
  7. Brain Dead (4:31)
  8. Dirty Deeds Done Dirt Cheap (4:43)
MetalDex
Nogal een incompleet live-album. Van de klassieker Bonded By Blood geen enkel nummer, alleen maar van de twee albums met Zetro die toen uit waren (Pleasures of the Flesh en Fabulous Disaster). Al met al ook toffe nummers, maar ik mis toch echt de grote klassiekers als Bonded By Blood, Exodus, A Lesson in Violence, Piranha, And Then There Were None en Strike of the Beast. Die zullen toen toch wel live gespeeld zijn? Dit album had gerust nog 8 tracks mogen bevatten. Met naast genoemde BBB-tracks nog bijvoorbeeld Pleasures of the Flesh, Seeds of Hate en Verbal Razors(!).

Misschien dat Exodus met de nieuwe line-up nog eens een fatsoenlijk live-album uitbrengt, waarop nummers van alle albums (incl. Force of Habit) ten gehore worden gebracht.