Valensia - Blue Album (2002)

Label: Escape

1. Mayte (6:36)
  2. Hello Pianist (4:13)
  3. Inshallah (4:33)
  4. The Echo (0:54)
  5. The 1st Born (0:40)
  6. Goodnight Orion (0:40)
  7. Alyssa (4:27)
  8. The Flying Dutchfan (4:09)
  9. Life Is a Killer (4:00)
  10. The Amateur (4:37)
  11. The Line (4:56)
  12. A Night in Spain (4:16)
  13. Bonen Hood (5:09)
  14. Burying Heather (2:42)
  15. Valensian Jazz (4:43)
avatar van tomthumb
Niet alle nummers kunnen me bekoren maar 'Inshallah' en 'Bonen Hood' zijn geniaal. Als je van de jaren '70 Queen houdt, moet je deze zeker even checken!

avatar van Hans Brouwer
tomthumb schreef:
Als je van de jaren '70 Queen houdt, moet je deze zeker even checken!
Dat ga ik zeker doen. Onlangs de eerste twee albums van Valensia beluisterd. Fantastisch mooie albums. Ik ga ervan uit dat "Blue Album (2002)" net zo mooi is. Effe checken dus .

avatar van Hans Brouwer
Inmiddels heb ik gecheckt en "Blue Album (2002)" wordt door mij dik in orde bevonden. Queen invloeden zijn zeker aanwezig maar op een dusdanige manier dat de eigen identiteit van Valensia niet verloren gaat. Een prima album dus.

avatar van Rinus
Prima album, en Valensia laat duidelijk horen waar hij door beinvloed is. Niks mis mee.