Dokken - Erase the Slate (1999)

Label: CMC International

1. Erase the Slate (3:47)
  2. Change the World (4:35)
  3. Maddest Hatter (4:38)
  4. Drown (4:54)
  5. Shattered (4:40)
  6. One (3:10)
  7. Who Believes (4:23)
  8. Voice of the Soul (4:13)
  9. Upon Your Lips (4:03)
  10. Crazy Mary Goes Round (3:01)
  11. Sign of the Times (3:14)
  12. Haunted Lullabye (4:47)
  13. In Your Honor (4:32)
  14. Little Brown Pill (1:16)
avatar van Seamus
De beste Dokken plaat van hun latere albums.
En Reb Beach zal daar zeker voor iets tussen zitten

avatar van MetalMike
Voor mij zelfs één van hun allerbeste platen, de eerste twee nummers nummer behoren wat mij betreft tot hun beste werk. Het geluid ook is een verademing, helemaal gezien de tijd waarin de plaat uitkwam, alles was toen vrij gruizig qua gitaargeluid. Hier niet. Don zelf klinkt ook goed. Heerlijke cd, genieten!

avatar van Von Helsing
MetalMike schreef:

Bedankt voor de tip! Nu aan het luisteren op YT en maar gelijk de cd besteld. Klinkt inderdaad erg goed.

avatar van MetalMike
Goed om te horen ! Niet alles in van hetzelfde niveau, maar er is heel om van te genieten vind ik zelf!1