Jeff Scott Soto - Live at the Gods (2003)

Label: Frontiers

1. 2 Your Heart (1:34)
  2. Let Me Entertain You (2:44)
  3. Break Your Chains (3:48)
  4. How Long (4:07)
  5. Love Parade (3:07)
  6. Drum Solo (0:44)
  7. Stand Up (4:55)
  8. Eyes of Love (4:19)
  9. Warrior (6:41)
  10. Again 2 Be Found (5:49)
  11. I'll Be Waiting (3:59)
  12. Guitar Solo ~ Acoustic Jam (3:35)
  13. Mysterious (0:47)
  14. Crazy (1:52)
  15. 4U (1:11)
  16. Nobody Said It Was Easy (1:31)
  17. Just Between Us (1:02)
  18. Stranded (1:50)
  19. Don't Let It End (1:23)
  20. On the Run Again (1:12)
  21. I Am a Viking (1:25)
  22. I'll See the Light, Tonight (3:33)
  23. Don't Walk Away (4:49)
avatar van c-moon
Meesterlijk. Overweldigend.

Schitterende live-plaat van Jeff Scott Soto.... Wat een stem heeft die man toch.... toch wel wat miskend, deze grote meneer, o.m. bekend van Talisman en nu aangeduid als 'officieel nieuwe Journey-vocalist'....

Dit is echt een live-album om van te smullen... als je er naar luistert is't of als je zelf bij het concert bent.. de dynamiek, spelplezier en enthouisasme druipen van de plaat ....

Pure klasse !!!!

avatar van Sinner
Inderdaad wel een beetje jammer dat Soto ondanks al zijn bands en projecten nog altijd relatief onbekend en miskend is. Het doet me een klein beetje aan Glenn Hughes denken - een geweldige zanger die van alle markten thuis is (of dat nu hardrock, pop of funk is) maar waar bijna geen haan naar kraait.

Deze live cd is inderdaad erg lekker - een beetje solo werk, wat covers, wat songs uit zijn vorige bands, en allemaal uitstekend uitgevoerd. Met name Jeff Scott Soto is duidelijk aan te merken dat hij er plezier aan heeft (ook duidelijk te zien op de dvd - wat een frontman zeg!). Alleen jammer dat het optreden nogal aan de korte kant is (normaal op een festival - dat wel natuurlijk). Persoonlijk vond ik de Malmsteen medley op het eind erg leuk gedaan - het zou echter leuk zijn geweest als bvb On The Run Again volledig gespeeld zou worden.

Op naar Live In Madrid. Die heb ik besteld en zou volgende week in de bus moeten liggen.