Asamov - And Now... (2005)

Label: 6 Hole

1. Intro (0:52)
  2. Past Futures (4:02)
  3. Hookslide (4:51)
  4. Bad News (4:56)
  5. Fem Fems (4:02)
  6. Real Good (9th Wonder) (4:44)
  7. Suckas (4:37)

11. Git Loose (3:47)
  12. Seven (3:25)
  13. Say Somethin (4:12)
  14. Help Me Sing (4:49)
  15. Standing Room Only (Bonus) (3:28)

met J-Live, Cassidy en Wordsworth

avatar van Osiris Apis
slept on

Harco
Zo, nu maar eens beluisteren.

Pauper
...waar kan ik hem beluisteren?

avatar van Osiris Apis
hier kun je die snippets luisteren. niet echt goede kwaliteit.

Hier zijn 'Seven' en 'Supa Dynamite' helemaal in goede kwaliteit te beluisteren.

Pauper
Dank u!

avatar van waxs
Ik was toch wel benieuwd, ik had de zoveelste Little Brother kloon verwacht maar dat was niet het geval, wel een 9th Wonder productie en zeker wel een aantal over eenkomsten maar al met al een hele leuke aangename CD. De producties vond ik over het algemeen zelfs wat aanstekelijker dan die op de CD's van Little Brother, Gone Head is hier een goed voorbeeld van. 4*

avatar van Chrisseh
Wat een lekkere CD! Supa Dynamite klinkt echt heel lekker.

avatar van Chrisseh
Ok, eindigt tot nu toe op 4* Paar erg lekkere (Supa Dynamite, Gone Head, Seven), paar 'gewone' tracks (maar ook van goed niveau), en een paar die ik iets minder vond. Maar over het algemeen erg sterk album.

avatar van J.M.
Wat luistert dit album lekker weg zeg
Erg chill om dit te luisteren

avatar van J.M.
Hmm. na meerdere luisterbeurten ben ik toch minder onder de indruk. Het blijft een chill album maar het is toch wel veel van hetzelfde.
Voor nu nog een nipte 4*

Gekkenhuis
Wel een leuke plaat, die wat meer aandacht verdiend. Dit valt het best te omschrijven als hip-hop in zijn meest eenvoudige vorm, maar dat maakt het niet minder goed. Leuke rappers en leuke producties, niets meer, niets minder.

avatar van MJ_DA_MAN
Tegenvaller; MC's doen me weinig en ondanks dat dit beats zijn die ik normaal goed kan pruimen kon bijna geen enkele beat me helemaal overtuigen. Ook een aantal net-niet-beats. Real Good, met een 9th Wonder-productie in zijn beste dagen, viel ook tegen. Wel aardige teksten en Standing Room Only is een goede afsluiter. Krappe 3*.

avatar van Rene1979
Dit is zeker slept on....
Wat een goeie cd dit..
Ben blij dit schijfje eindelijk in de kast te hebben