Pat Travers - Makin' Magic (1977)

Canada
Label: Polydor

1. Makin' Magic (5:13)
  2. Rock 'N' Roll Suzie (3:39)
  3. You Don't Love Me (3:29)
  4. Stevie (7:08)
  5. Statesboro Blues (3:47)
  6. Need Love (5:05)
  7. Hooked on Music (6:25)
  8. What You Mean to Me (4:30)
EVANSHEWSON
Pure jeugdherinnering aan Jeugdhuis Den Hert te Lokeren dat al jàààren geleden ter ziele is gegaan.
Deze Pat Travers elpee werd daar vaak gedraaid en ik hou er nog steeds van. Moet dit toch eens ergens op de kop weten te tikken.
Rock'n Roll Suzie, Makin' Magic en Statesboro Blues springen er wel uit, ja.

***1/2

Nieuwstad
Ooit eens gekocht op een rommelmarkt voor een gulden. Bleek een ware ontdekking voor me. Allemaal prachtnummers, vooral Stevie is een pareltje. 5*

avatar van Kef
Kef
Heerlijke plaat, nog met Nicko McBrain op drums.

avatar van Brutus
Zeer zeker een aardig album.
Het verbaasd me dat er bij alle albums van Pat Travers zo weinig stemmen zijn.

avatar van Broem
Stevie is voor mij de klassieker op dit album. Top song

Hé Broem uit het stof gehaald?? Topalbum dit toen hij nog rock speelde. Tegenwoordig zit deze top gitarist meer in de blues hoek

avatar van Broem
Zeker Neal. Heeft mooie albums gemaakt in zijn early days. Vind de uitvoering van Stevie op zijn Go for What You Know live album helemaal top. Heerlijke song.

avatar van namsaap
Prima album van Pat Travers met als hoogtepunten Stevie en Hooked On Music. Op mijn LP (NL persing uit 1977) staat Stevie overigens als afsluiter van kant B en What You Mean To Me als afsluiter van kant A. De hoes en de binnenhoes houden wel de hierboven vermelde speelvolgorde aan.