Drag the River - Drag the River (2013)

Country / Rock

7. The Other Side of OK
  8. History with History
  9. Waste of Time, Valentine
  10. Song for My Roommates
Toch maar weer eens proberen dit bandje. iMchael Dean Damron van I Can Lick Any Sonofabitch in the House coverde ooit Beatiful and Damned waardoor ik Its Crazy ging luisteren, een degelijk maar saai album, dat ook niet echt rockt.

Deze seftitled rockt wel en is bij vlagen instrumentaal- zowel als vocaal best rauw, maar tegelijk ook wel veilig.Lekkere countryrock, maar niet echt verrassend. Toch denk ik wel dat de band ooit een album heeft gemaakt die mij wel geweldig bevalt, dus daar ga ik naar op zoek, ik hou jullie op de hoogte!

Hendrik68
Ik heb eerder vandaag ook al gestemd. Ik had jouw verhaal m.b.t. dit album ook kunnen schrijven. Ik wil echter wel benadrukken dat de woorden "veilig" en "niet echt verrassend" wat mij betreft niet negatief moeten worden opgevat, want het is gewoon heerlijk om naar te luisteren. Ik denk dat jij dit net zo ervaart. Voor mensen die een vernieuwende band willen horen kunnen Drag the River beter overslaan. Mensen die van lekkere niets aan de hand rootsrock houden kunnen dit album probleemloos aanschaffen. Het begin is lekker rockend, waarna in het 2e gedeelte langzaam de meer gevoelige songs de overhand krijgen.