Thriller - a Metal Tribute to Michael Jackson (2013)

geen stemmen

Label: Cleopatra

1. Chuck Billy - Thriller (5:13)
  2. Billy Sheehan en Danny Worsnop - Man in the Mirror (5:03)
  3. Angelo Moore, Doug Aldrich en Rudy Sarzo - The Way You Make Me Feel (4:05)
  4. Bruce Kulick en Lajon Witherspoon - Black or White (3:20)
  5. Priya Panda - Beat It (4:11)
  6. Corey Glover - Billy Jean (4:22)
  7. Elias Soriano - Shake Your Body (Down to the Ground) (3:54)
  8. Doug Pinnick - Rock with You (3:25)
  9. Chris Jericho - Dirty Diana (5:25)
  10. Craig Goldy - Bad (3:51)
  11. Icarus Witch - They Don't Care About Us (3:32)
  12. Lonnie Jordan - Never Can Say Goodbye (3:36)
  13. Alien Ant Farm - Smooth Criminal (Re-Recorded) (3:25)
avatar van Metalhead99
Iemand zich al gewaagd aan deze plaat? De verbonden namen zijn niet de minste uit het genre, maar ook zeker niet de beste. Afijn, mij heeft het werk van meneer Jackson me nooit zo kunnen bekoren, dus ik denk dat ik voor deze tribute ook maar pas.

avatar van aslan
aslan (crew)
misschien dat ik ooit, als ik door alle interessante releases die ik nog te beluisteren of herbeluisteren heb heen ben, me hieraan waag... we zien wel, voorlopig zegt het me niks

avatar van pos
pos
Ja van de week even snel beluisterd. Met uitzondering van de opening met Chuck Billy en Icarus Witch deed het me niets. Vrij slappe uitvoeringen waarbij het metal-gehalte zo op het eerste oor aardig te verwaarlozen is. Ik had niet echt iets van dat moet ik nog eens goed beluisteren.