Gore Elohim - Electric Lucifer (2013)

Label: Supercoven

1. Progress (2:20)
  2. Kill for Hashem (3:54)
  3. Skeptics Apocalypse (3:55)
  4. Last Days of Humanity (4:05)
  5. Children of Doom (4:28)

met Red Eye, Born Unique en Venom

6. Lord of Plagues (3:46)
  7. Food Embassy (3:37)
  8. The Essence of Putrescene (2:50)
  9. Inverted Churches (2:46)

met Jak Tripper

10. Ordination for Excorcism (3:26)
  11. Iron Baphomet (2:01)

met Young Dirty Bastard

12. Late for an Early Grave (3:39)
  13. Crisis (4:07)
  14. Electric Lucifer (4:14)
  15. Poison the City (3:11)
  16. Goretorium (4:02)
  17. Federal Emergency Managment Agency (4:40)
  18. Videotapes (3:16)

met Jak Tripper

19. Ritual Abuse (4:05)
  20. Brown Bunny (2:03)
  21. Spiritual Harassment (3:17)

met Tragedy Khadafi

22. The Dream Is Dead (4:20)

met Young Dirty Bastard

avatar van Elohim
Heeft iemand dit al compleet gechecked?
Ik ken een aantal tracks maar moest bekennen dat daarvan de beats erg teleurstellend waren, en eigenlijk de hele tracks naar beneden trokken...

Elohim schreef:
Heeft iemand dit al compleet gechecked?

Dit album is gewoon te dope voor woorden en was het wachten helemaal waard.
1000 maal beter dan alles wat Necro, Hyde, Ill Bill of Sabac de laatste jaren hebben gedropt.
Dit album heeft dope producties van o.a. Beat Butcha, Moss, Vic Grimes, V-Don,Junior Makhno etc.
The Art Of Dying vond ik al een erg vet album, maar dit is toch wel echt een Diamant..
Lyricaal is Gore Elohim nog steeds een BEEST.
En de beats zijn in harmonie met zijn gruwelijke stem !
Voor mij is Gore Elohim een mc die ik zeker ga volgen nu hij zijn come back heeft gemaakt.
Own nog steeds The Art Of Dying op Vynil en CD, en heb zo een 3 kopie's van Electric Lucifer in huis liggen.
Draai hem bijna elke dag !