Martin Solveig - Hedonist (2005)

Frankrijk

12. Linda [Kenny Dope Remix] *
  13. I'm a Good Man [Mousse T. Remix] *
  14. Sunday [DJ Spen Remix] *
Electro_
Raar dat deze nog niet op MusicMeter stond. Rockin' Music was toch best wel een hitje. Heb nog niet het hele album gehoord, maar de nummers die ik ken klinken best goed.

Electro_
Heb hem nu geluisterd. Erg fijne muziek dit, ook al is het niet echt Electronic. Misschien moet ik dat genre maar even aanpassen in Electronic / Funk. Er zijn zelfs ballads op dit album (Don't Waste Another Day) waar ik nog even aan moet wennen. Black Voices klinkt erg lekker, met een Afrikaans koor op de achtergrond. Chapeau voor dat nummer. Ik zit te denken aan 3,5* maar ik wacht er nog even mee.

avatar van T.O.
Heb er maar dance van gemaakt, leek me gepaster.

Electro_
En ik geef hem maar 3,5*. Het zijn gewoon leuke nummers maar niks meer dan dat.

Electro_
T.O. : Ik weet niet of je het album wel helemaal geluisterd hebt, maar het is toch echt geen Dance hoor.
Het is dan wel een DJ, het is meer Funk.

avatar van Discoverme
Album al een tijdje in mijn bezit. Dance, Funk, Ballads...ja het staat er inderdaad op...Blijft lastig om albums in een 'hokje' te plaatsen..maar de funk, dance, en ballads die er op staan klinken wel erg lekker. Veel disco/funk en soul invloeden zijn terug te horen, blazers, trompetten, en...dance, goeie combi, het Push Up (Freestylers/ Controversey (Tiny Wave) achtige nummer rejection is een van de favorieten, Something Better is dan weer typisch zo'n lekkere funky feelgood track met dance invloeden. Everybody idem. Something about you is lekker zomers...en Don't waste another is wel errrrrrg soft, als in...te soft

avatar van pureshores
het eerste album van de Fransman Martin Solveig.
Net als Bob Sinclars beginwerk is dit nog veel puurder en niet op vluchtig chartsucces gebaseerd.

Tracks als I'm a good man en Jealousy hebben een live/funk sfeer.
Dacht dat Rockin music hier ook op stond, bij mijn versie.

de Martin Solveig anno 2012 is plat en standaard geworden helaas