Marissa Nadler - July (2014)

Folk
Label: Sacred Bones

1. Drive (5:36)
  2. 1923 (5:39)
  3. Firecrackers (4:38)
  4. We Are Coming Back (2:51)
  5. Dead City Emily (5:53)
  6. Was It a Dream (3:56)
  7. I've Got Your Name (2:29)
  8. Desire (5:32)
  9. Anyone Else (3:43)
  10. Holiday In (3:33)
  11. Nothing in My Heart (2:13)
avatar van Chungking
Dead City Emily is wel een erg mooi nummer alvast

avatar van otherfool
Opener Drive is wat mij betreft wel echt het prijsnummer van deze nieuwe van Marissa Nadler, die nog immer de schoonste stem van dit universum bezit. Hierna kabbelt de plaat op het eerste gehoor toch iets te veel door, al verdient het dromerige Was it a Dream nog wel bijzondere aandacht.

avatar van douwef
fantastisch mooie plaat van marissa nadler. erg rustig en donker tegelijk mooie teksten ook.

avatar van erwinz
Zwaar onderschatte singer-songwriter met een indrukwekkende breakup plaat. Hopelijk goed voor de erkenning die ze al zo lang verdient.

Lees mijn recensie op:
De krenten uit de pop: Marissa Nadler - July - dekrentenuitdepop.blogspot.nl

Erwin

avatar van Abram Olsen
Erg mooi album, duurt misschien ietsje te lang, omdat het misschien wat te veel van hetzelfde is.