Angel Dust - Border of Reality (1998)

Duitsland
Label: Century Media

1. Border of Reality (4:54)
  2. No More Faith (4:14)
  3. Nightmare (4:44)
  4. Centuries (5:20)
  5. When I die (9:47)
  6. When the Wind Blows (7:39)
  7. Spotlight Kid (4:24)
  8. Behnid the Mirror (8:18)
  9. Coming Home (5:58)
  10. Easy Livin' (3:44)
avatar van WhiteFang
Hun 3e album kwamen ze als je het mij vraagt goed mee uit de kast, sterk album en zeer mooie nummers verdient met gemak een 4.5*

avatar van Kronos
Zonet eens bekeken en de vaste spil van Angel Dust (tot hiertoe) zijn de drummer en de bassist. Wat me opvalt is dat de keyboards gespeeld worden door Steven Banx, met dus dezelfde achternaam als de bassist. Maar Steven ziet er echt nog een jong kereltje uit. Zou me niet verbazen dat het vader en zoon zijn. Eens kijken of ik daar ergens info over kan vinden.

Muzikaal gezien in ieder geval al weer een stijlverandering en op hun derde ook al aan de derde zanger toe.

Edit: Volgens wiki is Steven de jongere broer van Frank.

avatar van Thin Air!
Een paar zaken zijn uit oogpunt van menselijke ethiek tegenwoordig Not Done.
Dat is o.a. het dragen van strakke spijkerbroeken, een coup soleil of je kind Nova noemen.
Ook deze plaat valt in de categorie not done.
Slaapverwekkende power (?) metal van een zanger die Engels als keuzevak al op de lagere school heeft laten vallen.
Deze plaat stamt uit 1998. De crisis is toen dus al begonnen.

In mijn ogen heeft Angel Dust maar één goede plaat gemaakt en dat is de eerste. De rest is Scheiße.