Chali 2na - Fish Market: The Official Mixtape (2004)

Label: CHF

1. Intro (1:37)
  2. Welcome to the Fish Market (2:29)

met Laidlaw

5. Lunch Time (3:25)

met Click tha Supah Latin, Zaakir en Akil

6. Join the Dots (3:17)

met Roots Manuva

7. Sha Born (Interlude) (1:22)
  8. MC Material (2:55)

met Laidlaw

9. Revolution 9 (3:53)

met Roots Manuva

10. Please Believe (3:33)

met Kardinal Offishall en Solitair

11. Whose 2 Blame (3:06)

met Don Corleon

12. Linguistics [DJ Dez Remix] (3:20)

met Jurassic 5

met Al Master, Ang 13, Anyi, Laidlaw en Shockwave

17. Come On (4:23)

met Tippa Irie

Relax
Waar kan ik deze vinden ?

avatar van Reijersen
Chali 2na is een erg relaxte rapper. De producties zijn niet super, maar Chali red dit album zeker.

3,5 ster.

avatar van hiphopmaster
Na het luisteren van deze mixtape hou ik toch wat gemengde gevoelens over. Een Chali 2Na in vorm met de juiste muzikale ondersteuning is naar mijn mening één van de betere mc's op dit moment. Maar op deze mixtape vind ik juist deze ondersteuning onder de maat, vooral in het tweede gedeelte van deze cd (vanaf nummer 10). Nummer 10, 11, 15, 16 en 17 zijn echt afschuwelijk!
Sweet Science met Cali Agent #1 (Rasco) is daarentegen wel een heerlijk nummer. Ook Linguistics en 4 GT 10 met Linkin Park zijn ook nog wel de moeite waard.
De lekkerste track zijn voor mij Join the Dots, Revolution 9 (beide met Roots Manuva), Full Contact en Sweet Science.
Een krappe voldoende!

avatar van Rhythm & Poetry
Chali 2na is met zijn lage stem zeker een rapper om aan te wennen. Maar als eenmaal het kwartje is gevallen is het toch een verdomd fijne rapper om naar te luisteren. Ook op deze officiele mixtape vind ik Chali 2na erg goed rappen, met goede teksten komen. De producties zijn mij iets te wisselvallig net als de gastartiesten.