MF DOOM & MF Grimm - MF (2000)

Label: Brick

1. MF DOOM - Doomsday [Remix] (3:12)
  2. MF DOOM - No Snakes Alive (3:35)

met MF Grimm en Rodan

3. MF DOOM - Impostas (3:36)
  4. MF Grimm - The Original [Remix] (3:31)
  5. MF Grimm - Break Em Off (4:09)
  6. MF Grimm - Dedicated (3:28)
  7. MF Grimm - The Original (4:00)
  8. Doomsday (Remix] [Instrumental) (3:08)
  9. No Snakes Alive [Instrumental] (3:35)
  10. Impostas [Instrumental] (4:01)
  11. The Original (Remix] [Instrumental) (3:29)
  12. Break Em Off [Instrumental] (3:46)
  13. Dedicated [Instrumental] (3:28)
  14. The Original [Instrumental] (3:57)
Pauper
Allemaal wel Grimmy tracks, beetje rauw geluid, duistere tonen en montone rhymes. Vette callabo tussen twee gerespecteerde MC's. Een aanrader als je van het andere werk van de mannen houdt, slechts zonde dat er zoveel remixen en instrumentals op de CD staan, daardoor ben je er sneller doorheen. Des ondanks 3,5*

eazyfan
Ik hoopte eerst dat dit een Cd zou zijn waar de beide MF's samen rapten op alle 7 tracks, nou nee dus...
Alleen op Snakes Alive is dat zo, nou ook zowat het toppunt en de enige die ik echt kies als echte favo. 3* dan maar, zeker niet slecht en 1 erg vette track. De andere 6 tracks zijn ook goed maar niet wat ik echt verlangde, Doomsday (Remix) en The Original (Remix) kies dan ook maar als favo's. De beats zijn leuk om te hebben .

[Edit: Snakes Alive is gewoon van MF DOOM ]

avatar van -marco-
1,5
Wilde me gaan vediepen in doom, maar sorry vind doom echt niks, niet mijn sound. waarschijnlijk tegen het zere been van vele hier, maar doom kan me niet bekoren. Ga zijn werk links laten liggen!

KMD/dangerdoom/madvillain daarentegen digg ik dan weer wel!

Maar doom sole cd's, nee niet voor mij!

RedLightCityBoy
Dit album is wat rommelig, misschien spreekt dat je niet aan.
Maar ken je zijn solo album Doomsday?

avatar van -marco-
1,5
RedLightCityBoy schreef:
Dit album is wat rommelig, misschien spreekt dat je niet aan.
Maar ken je zijn solo album Doomsday?

Heb al zijn solo's geluisterd incl. Doomsday uiteraad, maar blijf bij mijn eerder gegeven mening mbt mf doom. Heb wel waardering voor wat hij doet hoor, maar het pakt me niet, dat heb je wel eens met een artiest!

Rene1979
Dit even aangepast. Staat namelijk officieel als EP en de titel is MF