Fabio - Fabriclive. 10 (2003)

Electronic
Label: Fabric

1. Calibre - Venus & Mars (5:15)
  2. J Majik en Kathy Brown - Share the Blame (4:23)
  3. Total Science - Squash (3:33)
  4. Calibre - ReJack (4:06)
  5. J Majik en Kathy Brown - Tell Me [Twisted Individual Remix] (4:45)
  6. Special Forces - Miracle (4:50)
  7. Social Security - Take Away (4:28)
  8. Marcus Intalex, ST Files en High Contrast - 3 A.M. (5:12)
  9. Danny C - The Mexican [Instrumental] (5:34)
  10. Bebel Gilberto - So Nice [Summer Samba DJ Marky and KRS Remix] (3:25)
  11. Influx Datum - Days of Glory (5:34)
  12. Funk n Flex - Flow with Me (4:23)
  13. High Contrast - Savoir Faire (5:23)
  14. A Sides, Singing Fats en Regina - What U Don't Know (5:28)
  15. Danny C - Ace Face (5:36)
avatar van Ploppesteksel
Zeer genietbare FabricLive! De funk bij de liquid doet het 'm. Perfect voor zowel de voor- als de achtergrond. Enige wat ik kan aanmerken is dat hij slechts 14 tracks inmixt op 72 minuten. Anderzijds laat hij de tracks wel lang samen spelen waardoor het totaalplaatje net weer wat extra krijgt.

avatar van Mjuman
Misschien moet je gewoon eens kijken op de site van Fabric - over het algemeen zijn ze goed in staat om acts te clusteren - ik dnk dat er wel wat meer in jouw straatje ligt - bijv ook Calibre (68) als ik het goed heb. Neem aan dat je de LTJ Bukem en andere GoodLooking/Looking Good releases kent? Big Bud is trouwens ook erg fijn.

avatar van Ploppesteksel
Die Fabric van Calibre heb ik al beluisterd en beoordeeld. Deze vind ik net iets beter. Verder volg ik de Fabric-releases dus dat zit wel snor. Alleen luister ik niet erg vaak drum 'n bass, hoewel het een genre is dat ik zeker kan smaken. LTJ Bukem is zo'n artiest die ik al heel lang van naam ken, maar waar ik nog steeds niet (grondig) naar geluisterd heb. Misschien dat het tijd wordt om dat eindelijk eens te doen! Samen met Big Bud; dat is een naam die me tot op heden onbekend was. Bedankt voor de tips in ieder geval, Mjuman!

tuktak
Nee, je moet Marcus Intalex Fabric 35 hebben. Ook lekker langzaam gemixt en ook perfect voor de voor- achter- en middengrond.