Tony Hadley - Tony Hadley (1997)

Label: Polygram

1. Save a Prayer (5:06)

met Simon Le Bon

2. Slave to Love (3:57)
  3. She's Gone (4:57)
  4. Maybe You and I (4:21)
  5. Wonderful Life (5:04)
  6. She (3:44)
  7. The First Cut Is the Deepest (3:36)
  8. Dance with Me (4:46)
  9. Have You Seen Her (4:19)
  10. Free Fallin' (4:10)
  11. Woman in Chains (4:51)
  12. First of May (5:22)
  13. Love Affair (5:06)
Hadley blijft bij de covers te dicht bij het origineel, wat jammer is, want die versies zijn gewoon beter.
Have You Seen Her is van MC Hammer, en past niet in het geheel.

avatar van lennon
Dit album is gewoon wel ok, want de nummers zijn bekend en inderdaad niet drastisch veranderd. De zanger heeft een fijne stem, maar het album is niet spannend.

Voor mij vooral interessant is Save a prayer, waar Simon Le Bon als achtergrond zanger is te horen.

Ten tijde van dit album werkte ik bij FRS, waar meneer Hadley op het jaarfeest kwam optreden. Dat gaf voor mij wel aan dat ie aardig "gezakt" was in rang qua popsterrendom.. vond het een beetje lullig om te zien toen.....(voor hem)

deric raven schreef:

Have You Seen Her is van MC Hammer, en past niet in het geheel.

Deric dit meen je toch niet serieus hoop ik? Ooit wel eens van de Chi-lites gehoord?

Nee, wel van MC Hammer.