Angelzoom - Angelzoom (2004)

Duitsland
Label: Nuclear Blast

1. Turn the Sky (4:47)

met Apocalyptica

2. Back in a Moment (4:23)
  3. Blasphemous Rumours (3:22)
  4. Otium (2:40)
  5. Falling Leaves (1:06)
  6. Guardian Angel (3:09)
  7. Crawling (3:52)
  8. Bouncing Shadows (3:09)
  9. Fairyland (3:51)
  10. Dream in a Church (2:46)
  11. Lights (3:35)
  12. Newborn Sun (3:50)
  13. Into My Arms (4:03)
  14. Christmas Dreams (3:00)
  15. Piece of Mind (9:13)
*Laura*
Ik zag deze Duitse band begin vorig jaar in het voorprogramma van Apocalyptica in de AB. Ik was serieus onder de indruk van de stem van de zangeres en heb terstond hun cd gekocht (de zangeres stond die daar zelf te verkopen en te signeren na het optreden). Niet alle nummers zijn even sterk en soms wordt het allemaal een beetje eentonig, maar dat wordt grotendeels gecompenseerd door een aantal pràchtsongs (Turn the sky, Back in a moment en Blasphemous Rumours zijn briljant) en uiteraard die engelenstem van de zangeres. 3.5*

avatar van Phoebe318
Tot nu toe alleen het nummer Fairyland gehoord, prachtig nummer!
Ga zeker de rest van het album beluisteren!