Tensnake - Glow (2014)

6. Ten Minutes (1:00)
  7. Kill the Time (3:53)

8. Selfish (3:15)

met Jeremy Glenn

9. Good Enough to Keep (3:27)

10. Holla (3:09)
  11. Listen Everybody (1:38)
  12. See Right Through (4:28)

13. No Relief (6:40)

met Fiora

14. Things Left to Say (4:13)
  15. 58 BPM (4:57)

16. Last Song (4:25)
  17. Love Sublime [Duke Dumont Remix] (7:04)

met Nile Rodgers en Fiora

Het eerste reguliere album van Tensnake, ik ben benieuwd

avatar van Booyo
Love Sublime is in ieder geval heerlijk. Zin in!

avatar van T.O.
Lekkere herfst van zijn carrière heeft Nile Rodgers zo. Van Tensnake heb ik al opvallend lang niets gehoord.

Is Astralwerks trouwens niet een US-only label (van Virgin) ?

avatar van hawkins
Een dik uur heerlijk verteerbare electropop, de catchy deuntjes vliegen je werkelijk om de oren.

Love Sublime mag van mij alvast de zomerhit van '14 worden, wat een heerlijk disconummer. Benieuwd of de rest ook zo goed is.

tuktak
Nog wel meer goede tracks op dit album (See Right Through), maar als album voor mij iets teveel van het goede. Ook de uitstapjes naar downtempo (niet dat het slecht is) begrijp ik niet helemaal, voor mij een aparte combinatie.

avatar van RogerV
Goed debuutalbum. NIet iedere track is even sterk maar de sterkste momenten horen bij het topnievau housemuziek.