Of Mice & Men - Restoring Force (2014)

Rock / Metal
Label: Rise

1. Public Service Announcement (3:32)
  2. Feels Like Forever (3:13)
  3. Bones Exposed (4:15)
  4. Would You Still Be There (3:12)
  5. Glass Hearts (3:14)
  6. Another You (3:45)
  7. Break Free (3:29)
  8. You Make Me Sick (3:21)
  9. Identity Disorder (3:37)
  10. You're Not Alone (3:21)
  11. Space Enough to Grow (3:38)
  12. Broken Generation * (3:41)
  13. Something to Hide * (3:30)
  14. Never Giving Up * (3:39)
  15. Feels Like Forever [Acoustic] * (3:11)
avatar van murena68
Een schitterende plaat, super wisselwerking/afwisseling tussen screaming en cleane zang en steengoede nummers. Productioneel ook een hoogvlieger, prachtig geluid.

avatar van xDeniise88
omdat ze in het voorprogramma van Linkin Park stonden ben ik een beetje gaan zoeken naar de muziek van deze mannen.. ik moest een beetje wennen maar na dat ik ze live heb gezien ben ik toch wel nieuwsgierig geworden en zelfs een beetje fan.. ik vind dit album ook een erg goed album na paar keer luisteren. Feels like forever is mij favo nummer van het album en hoop deze mannen snel weer live te zien,

xDeniise88 schreef:

Hier precies hetzelfde. Dacht ff wat interesse tonen on het voorprogramma.