Foxes - Glorious (2014)

Label: Epic

1. Talking to Ghosts (4:31)
  2. Youth (4:18)
  3. Holding Onto Heaven (3:33)
  4. White Coats (4:06)
  5. Let Go for Tonight (3:57)
  6. Night Glo (4:24)
  7. Night Owls Early Birds (3:29)
  8. Glorious (3:41)
  9. Echo (3:38)
  10. Shaking Heads (4:48)
  11. Count the Saints (3:37)
  12. Clarity [Live] *
  13. Beauty Queen *
  14. Home *
  15. In Her Arms *
  16. The Unknown *
avatar van Emile93
Lekker album!

avatar van Shinobi
Dit is nog zo een artiest die ik recentelijk heb ontdekt.

Met 'Glorious' levert Foxes een prima album af, hoewel de focus meer ligt op uptempo tracks mag dat de pret niet drukken. Het luistert allemaal gewoonweg lekker weg en voelt op een bepaalde manier verfrissend aan. Wel had ik graag iets meer variatie gezien, misschien iets voor het volgende album.

Overigens grappig om een akoestische versie van 'Clarity' te horen. Ik wist niet dat zij daarvan de zangeres is. In ieder geval zijn de bonustracks meer dan de moeite waard, beetje raar dat ze niet op de reguliere uitgave zijn te bekennen.

Dikke 3,5 sterren.

Ozric Spacefolk
Leuk hipster // indie meisje, maar dat zegt nog niets over de muziek.

Door Chvrches en Kate Bush geinspireerde muziek, zo op het eerste gehoor. Dus dit moet ik zeker lusten.