K-Otic - Indestructible (2002)

Label: Zomba

1. Falling (3:33)
  2. I Surrender (4:00)
  3. Don't Make Me Wait (3:36)
  4. Hold on My Heart (3:04)
  5. I Don't Understand You (3:58)
  6. If I Could (3:48)
  7. Burnin' (3:43)
  8. Scream and Bleed (3:45)
  9. Amazed (3:57)
  10. I Still Miss You (3:57)
  11. Cryin' (3:29)
  12. Never Gonna Get My Love (3:10)
  13. Weightless (3:54)
Bulletproof vond ik best een aardig album. Ik heb Starmaker dan ook helemaal gevolgd. De combi Idols / Big Brother stond me wel aan. Leuke hype; alleen hadden ze dit album dan weer niet hoeven te maken, maar I Surrender kan er nog mee door.

avatar van NewYorkCityLight
I Surrender vond ik een heel goed nummer, Falling daarentegen,
I Surrender klinkt nu ook wat minder, ze hebben allemaal zo'n Nederlands accent, maar die doedelzak (?) is nog wel mooi.

avatar van laracroftonline
ik vind never gonna get my love een geweldig nummer!

avatar van RebelINS
Wat een belachelijk hoog gemiddelde is dit nou weer?!?

avatar van MJ_DA_MAN
Want de mensen die dit album goed vinden hebben minder stemrecht dan degenen die dit slecht vinden?

avatar van RebelINS
Nee hoor dat bedoel ik niet. Ik verbaas me alleen over de hoogte van het cijfer, Ik had het niet verwacht.

avatar van RebelINS
Vanmiddag was het gemiddelde overigens nog 3,71, nu is het ineens 3,66.