Ernst Reijseger - Cave of Forgotten Dreams (2011)

Score
Label: Winter & Winter

1. Rockshelter (3:17)
  2. Child's Footprint Duo (4:32)
  3. Forgotten Dreams # 4 (4:11)
  4. Ostinato # 3 (3:28)
  5. Carbon Date Piano (2:35)
  6. Child's Footprint (3:02)
  7. Deep Cave (3:40)
  8. Homo Spiritualis (2:20)
  9. Carbon Date Solo Cello (7:27)
  10. Rockshelter Duo (3:39)
  11. Ostinato # 2 (4:34)
  12. Gaga (4:58)
  13. Ostinato # 1 (3:11)
  14. Shadow (9:20)
  15. Forgotten Dreams # 2 (1:57)
  16. Science Fiction (4:11)
  17. Carbon Date (6:59)
kistenkuif
Het wordt haast wel eens tijd voor wat meer toelichting op het werk van Reijseger en consorten. Daar ga ik een keertje voor zitten. Deze sfeervolle en gedragen filmscore is de zoveelste proeve van zijn talent als componist en cellist. Te beluisteren op spotify. Duik er maar in, zou ik zeggen. En droom rustig mee.

avatar van CrossProduct
Ik ben Werner Herzog erg dankbaar dat hij vaak bij Ernst Reijseger aanklopt voor muziek om zijn documentaires te ondersteunen. Levert prachtige albums op zoals deze. En wat past het goed bij de Cave of Forgotten Dreams documentaire.