Sophie Hunger - The Rules of Fire (2013)

Zwitserland

9. LikeLikeLike
  10. Can You See Me?
  11. Leave Me with the Monkeys
  12. Z'Lied vor Freiheitsstatue
  13. Nüt (Dem Burghölzli zum Geburstag)
  14. Headlights
  15. Lovesong to Everyone
  16. Travelogue
  17. Rise and Fall
  18. It's Alright, Ma (I'm Only Bleeding)
  19. Avec le Temps
  20. Spiegelbild
  21. Walzer Für Niemand
  22. Hotel Belfort
  23. Letter to Madonna
avatar van Opethrulez
Wow, zo sterk, geen woorden voor. Alles klopt gewoon, de energie, de geluidskwaliteit, een top band. Muzikaal pracht dit!
Zal eerlijk zijn en toegeven dat dit een impuls-recensie is, zal later mijn mening en beoordeling aanpassen als die is veranderd.
Sophie en de band spelen grandioos en net iets verschillend van de studio versies, met iets meer 'power'.

avatar van muziekobsessie
nou opethrulez die recensie hoef je niet bij te stellen. heb haar live gezien met deze tour in rotown. Hoe subtiel die band was daardoor raakte ik helemaal in de bang van sophie. De spanning opbouw was elke keer weergaloos en dat hoor je hier terug op dit live album. Ik kijk al uit naar haar nieuwe die al gepland staat

avatar van Zwaagje
Uitstekende live registratie. Passie, uitstekende nummers en goede muzikanten. Kende Sophie Hunger tot voor kort niet. Fijne kennismaking. Helaas ben ik op vakantie tijdens haar optredens in Nederland. Klagen doe ik niet; op vakantie is ook fijn