Dream Theater - A Dramatic Tour of Events - Select Board Mixes (2021)

Alternatieve titel: Lost Not Forgotten Archives

Metal / Rock
Label: InsideOut

1. Under a Glass Moon (7:17)
  2. Forsaken (5:47)
  3. Peruvian Skies (7:00)
  4. Endless Sacrifice (11:57)
  5. Drum Solo (6:45)
  6. Ytse Jam (6:08)
  7. The Great Debate (14:30)
  8. Another Day : (4:28)
  9. Through My Words / Fatal Tragedy (8:12)
  10. To Live Forever (6:08)
  11. The Count of Tuscany (21:47)
  12. Learning to Live (12:26)
  13. As I Am (8:12)
avatar van vigil
Dit is toch een kado voor de leden van de fanclub waar ze niets voor hoefden te betalen? Gratis weggeven albums (een link in dit geval) mogen toch niet op de site?

Dream Theater - Happy Holidays from Dream Theater (2013)

avatar van liefkleinhertje
Deze is een beetje onsamenhangend maar een gekregen paard niet in de bek kijken

avatar van Apieknar
Deze verzameling nummers wordt op 23 juli a.s. opnieuw uitgebracht onder de noemer Lost Not Forgotten Archives: A Dramatic Tour of Events – Select Board Mixes. Deze keer naast een digitale release ook op cd en vinyl.

avatar van vanwijk
Heel mooi! Met The Count of Tuscany, toch een van mijn all time favo DT nummers!

avatar van Apieknar
Een lijst met fijne nummers. Ik heb deze destijds gratis gedownload, maar vervolgens nooit iets mee gedaan. Nu ga ik in ieder geval voor het schijfje. Toch leuker om in de kast te hebben staan dan op je harde schijf.

avatar van Matthijs78
Bij Dream Theater - A Dramatic Tour of Events - Select Board Mixes:

Deze is dan weer een stuk beter te pruimen dan z'n voorganger. Fijne setlist en James zingt acceptabel (Another Day verbluffend goed zelfs). Dit was trouwens de eerste tour met Mangini. Grappig om te horen hoe de man gegroeid is.

Er zijn in deze serie alweer 2 nieuwe albums aangekondigd. Volgende maand verschijnt Train of Thoughts - the demo's en in september Master of Puppets. Dit betreft een heruitgave.

avatar van Apieknar
Erg blij met deze release. Klinkt allemaal erg goed. Uitschieter is The Count of Tuscany.