Cirqles - Puzzled and Amused (2012)

geen stemmen

Duitsland
Electronic / Rock
Uitgebracht in eigen beheer

1. Mydriasis (3:47)
  2. Blank (4:36)
  3. Chasm (5:51)
avatar van hoi123
Via wat youtubespam bij deze band gekomen, omdat ik het altijd interessant vind om de kwaliteit van zulke schaamteloos reclame makende bandjes te komen, en mijn verbazing was groot toen bleek dat hier eigenlijk best wel goede muziek gemaakt wordt. Soort van-single Mydriasis is misschien in de eerste 20 seconden nog niet helemaal overtuigend, maar wordt daarna een mooie, enigszins dreigende bak elektronisch gedram met interessante zanglijnen erdoorheen. De rest van de nummers moet ik nog even luisteren, maar meer verslag volgt.

(Downloadlinkje, door de band aangeboden, hier beschikbaar)