Willie Nelson & Ray Price - San Antonio Rose (1980)

Country
Label: Columbia

1. San Antonio Rose (3:42)
  2. I'll Be There (If You Ever Want Me) (2:41)
  3. I Fall to Pieces (3:16)
  4. Crazy Arms (2:41)
  5. Release Me (3:06)
  6. Don't You Ever Get Tired (Of Hurting Me) (3:39)
  7. This Cold War with You (3:19)
  8. Funny How Time Slips Away (3:50)
  9. Night Life (4:03)
  10. Deep Water (2:45)
  11. Faded Love (3:50)
avatar van heartofsoul
Dit is een van die country-albums die snel tevoorschijn komen als ik weer eens wat ouderwetse country wil horen; dit is voor mij bovendien een van de betere albums die Nelson maakte. Nelson is weliswaar niet mijn favoriete country-zanger, maar de deelname van Ray Price aan dit album maakt dit meer dan goed. Zijn mooie bariton, hoewel een erg beschaafde stem, mag ik altijd graag horen. Verder zijn de liedjes op dit album, alle zo te zien erg bekend, goed gekozen en ze komen door de mooie productie goed tot hun recht. De begeleidende musici zijn bovendien allen van het hoogste niveau. Ik noem alleen maar even Johnny Gimble (fiddle), Buddy Emmons (steel guitar) en Grady Martin (guitar). Prima album.