Amphetamin - At the Dawn of Twilight (2013)

1 stem

Frankrijk
Uitgebracht in eigen beheer

1. Lunae Lumen (5:27)
  2. E-rased (5:55)
  3. Pain(t)ful Memories (6:42)
  4. Wish & Fall (4:51)
  5. At the Dawn of Twilight (13:36)
  6. Autumn III (5:26)
  7. A Shadow on Me (3:29)
avatar van Alicia
At the Dawn of Twilight is het eerste reguliere album van de getalenteerde muzikale kok Sebastian Laurent uit Frankrijk en deze bevalt mij beter dan de opvolger.

Omdat ik op dit album én het nieuwe A Forest of Rainbows een stuk minder 'geplaagd' word door een falsetstem - zijn aparte stem beweegt zich dan wat meer in de lagere registers - kan ik mijn aandacht beter bij de prachtige muziek houden. De arrangementen, de tempowisselingen en de verschillende stijlen zullen misschien niet altijd eenvoudig te volgen zijn, maar de melodieën luisteren erg fijn weg. Sebastian weet in elk geval progressieve rock/metal, wave, artrock en postrock op een fraaie en kunstzinnige wijze aan elkaar te knopen oftewel door elkaar te mixen.
Prijsnummer: At the Dawn of Twilight

Voor de fijnproever!