Pumpkinhead - Orange Moon over Brooklyn (2005)

Label: Soulspazm

1. Alkaline 'N' Acid (2:18)

met Raiden

2. Authentic (3:56)

met D.V. Alias Khryst

3. I Just Wanna Rhyme (5:47)
  4. Trifactor (3:45)

met Supastition en Wordsworth

5. Grenades (2:36)
  6. DP ONE Interlude (0:29)
  7. Rock On (4:41)

12. The Best (3:13)
  13. Monkey Shine (5:07)

met The Plague

14. Here (3:44)
  15. Anthem for the End of the World (5:28)

met Jean Grae en Chas

eazyfan
Deze moet ik hebben

Deze wil ik ook

eazyfan
ik heb deze ,alleen is me pc kapot ,kan ik dus niet luisteren,nooit meer vrees ik

Alkaline 'N' Acid, Authentic, Grenades, Anything vallen in het begin op, het is een bijzondere flow, mooie beats van Marco Polo, en een goede MC, waarschijnlijk wordt dit een 3.5.

Als je houdt van Rap voor de avond, als je gek bent op een chill album zonder commerciele shit. Dan is dit goed geschikt. Ik vond het niet heel bijzonder, maar toch goed.

Relax
Klinkt lekker hoor.

avatar van Osiris Apis
De productie van Marco Polo op dit album is wel aardig, maar ik vind de productie van Port Authority beter.
Verder vind ik Pumpkinhead schreeuwerig overkomen. Hij heeft geen prettige stem.

avatar van Oobe
zééér dope album!

Rene1979
zie net op bol dat je zijn nieuwe album alvast kan bestellen je moet wel even wachten want het komt op 6 jan 2011 uit :LOL:

avatar van Bartje..
Trifactor is echt een heeel hard nummer!

Rene1979
Ik heb deze weten te bemachtigen. Wel jammer dat hij out of print is Dit is een moddervette cd! Pumpkinhead komt hard maar de beats van MP maken deze cd af! Ben blij dat dit origineel in de kast staat.

avatar van Nr.4
Yeah, harde cd. Marco Polo is een king, doet hier goed boombapwerk en ik vind de aparte stem van Pumpkinhead wel tof om te horen. Echte mc. Alkaline N Acid, Rock On en Here bangen heerlijk hier. Na deze cd volgens mij nooit meer wat van deze man gehoord, gelukkig genoeg van MP.

avatar van timWTF
Heel dope album. Gruwelijke flows, gruwelijke beats van MP.

avatar van Silky & Smooth
Lekker album! Alleen jammer van de nutteloze skits en freestyles.