The U.N. - Un Or U Out (2003)

Label: 456

12. Shakedown
  13. The Art
  14. Game Of Death
avatar van JLjuju
Ain't No Thang is een super nummer, echt vette productie van Pete Rock en leuke raps.
Ik had ook echt niet gedacht dat dat nummer uit 2003 zou komen.

avatar van Dielie
'aha' euhm, 'Cake' staat hier niet op? Jammer..

avatar van Nr.4
Weinig stemmen en reacties voor zo'n sterk album als deze. Lekker rauwe straatraps, vieze underground producties, ookal aardig wat van Roc Marciano zelf. Pete Rock en Large Pro beats zijn ook gruwelijk op deze. Toen ie net uit was echt grijs gedraaid, toen heel lang niet, maar sinds Roc Marciano's album van vorig jaar krijgt deze ook weer geregeld een luisterbeurt.

avatar van Rene1979
Dit album is te gek! Heel lang naar op zoek geweest en nu eindelijk op vinyl onderweg.

avatar van Nr.4
Ondanks de rerelease van vorig jaar en het feit dat er toch weer wat meer 90s hiphop in de US wordt gemaakt, blijft deze wel zwaar ondergewaardeerd. Is echt een keihard album, Game of Death heb ik hier op repeat momenteel.