Robin George / Glenn Hughes - Sweet Revenge (2008)

Label: Krescendo

1. Sweet Revenge (3:53)
  2. War Dance (3:44)
  3. American Way (4:00)
  4. Don't Come Crying (To Me) (3:29)
  5. Number One (4:07)
  6. Machine (4:09)
  7. Haunted (3:54)
  8. Flying (4:26)
  9. Things Have Got to Change (3:41)
  10. Overcome (4:06)
avatar van liefkleinhertje
Deze CD is in 1990 opgenomen in de thuisstudio van Robin George die alle instrumenten bespeeld en de zang door Glenn Hughes laat doen .
Die Robin George is een redelijk gitarist maar het kost weinig moeite om betere te vinden waar Hughes mee heeft samen gewerkt ,heel wat kwalijker is het drum geluid het is net of een of andere mafkees op een stelletje braadpannen staat te hengsten dat had dus makkelijk beter gekund.
Deze CD komt moeizaam opgang maar Don't Come Crying (To Me) en Number One zijn leuke nummers maar op het 2e gedeelte van deze CD worden de keyboards van stal gehaald en ook dat komt het luister plezier niet ten goede ,de muziek gaat hier dus de kant van de pop muziek op.
Dit is dus onvoldoende ondanks de zang van Hughes want veel meer dan een demo (geluid is wel goed) met matige nummers is dit niet.
2 1/2 voor de moeite