Teebs - E S T A R A (2014)

Hip-Hop / Electronic

12. Wavxxes

met Lars Horntveth

avatar van De-noir
Holiday en View Point staan alvast op Spotify. Klinkt goed

Holiday doet me een beetje denken aan Panda Bear.

Improvision
Klinkt weer vanouds lekker.

Teebs en Prefuse 73 hebben vorig jaar overigens nog samen een album uitgebracht onder de naam Sons of the Morning, is hier op musicmeter in stilte tussen de andere toevoegingen verdwenen heb ik de indruk.

avatar van Bedorvenkebab
Shit, deze man helemaal uit het oog verloren. Benieuwd of hij nog iets met Flying Lotus gaat bakken, de instrumental op Duality beloofde goede dingen.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Vette dromerige triphop. Zuigende, wollige beats met fijn verknipte, veelal akoestische samples, ratelende percussie en tinkelende belletjes en hihats. Ik heb Ardour ooit een 2,5* gegeven, maar als ik dit hoor moet ik die toch nog maar eens terugluisteren, want dit voelt alsof er iemand met zorg een pot honing in m'n oor leeggiet.