Ten - Far Beyond the World (2002)

Label: Frontiers

1. Glimmer of Evil (5:48)
  2. Strange Land (5:12)
  3. High Tide (5:45)
  4. What About Me? (5:34)
  5. Last of the Lovers (6:11)
  6. Outlawed and Notorious (6:37)
  7. Scarlet and the Grey (5:31)
  8. Heart Like a Lion (5:16)
  9. Black Shadows (5:29)
  10. Who Do You Want to Love? (5:45)
  11. Far Beyond the World (5:11)
avatar van Rinus
Zeer goed album van Ten, met lekkere uptempo rockers en gevoelige ballads.

avatar van Metal-D78
Alleen zo jammer dat de productie zo ontzettend beroerd is. Het is net alsof de zang later op de muziek is geplakt. Jammer, aan het songmateriaal ligt het niet.

avatar van Lau1986
Ten maakt melodieuze hard rock. Ik vind deze plaat nogal saai. Het is een behoorlijk lange zit en het klinkt allemaal niet heel erg geïnspireerd. De zanger is inderdaad niet zo lekker in de mix meegenomen. Daarnaast vind ik het ook niet een geweldige zanger. Er zijn af en toe wel leuke stukjes te horen, maar dat is echt te weinig om dit een interessante plaat te maken.