Time Bandits - Time Bandits (1982)

Label: CBS

1. I'm Specialized in You * (3:52)
  2. Lookin' Out (4:50)
  3. Live It Up (4:50)
  4. Power (3:43)
  5. Sister Paradise (6:30)
  6. Good Timin' (4:44)
  7. Rumours (4:10)
  8. Cues Part 2 (3:45)
  9. A Man's Heart (5:15)
  10. In Town (4:40)
goed debuut van deze 4 heren de nummers liggen lekker in het gehoor

avatar van FunkStar
Erg lekkere LP met de hit 'Live It Up' en de singles 'Sister Paradise' en 'Lookin' Out' mogen er ook zijn!

Pieter Paal
'Live it up' heeft de tand des tijds goed doorstaan.

Ik vond het eerst gek dat I'm Specialized in You er niet op staat. Time Bandits brachten wel eens nummers uit op single los van hun albums vandaar. Live it Up staat er gelukkig wél op.
Verder vind ik Good Timin' wel grappig.

Ozric Spacefolk
Grappig, dat als je nu platen toevoegt, ze keihard worden afgekeurd op de kwaliteit van de hoezen en hier zit een reclame sticker op de hoes.

Time Bandits: slechte en saaie pop uit Nederland. Eeuwig zonde dat ik deze ooit had en nog had afgeluisterd ook...

avatar van spoiler
Blijft een kei van een elpee. Vooral Live it up klinkt nog steeds geweldig
In de link een 2011 live versie. Wat is dit nummer gegroeid en wat en vette versie
Radio 538: Time Bandits - Live it up (live bij Evers Staat Op) - YouTube

Zonder verwachtingen zet ik deze plaat op.. maar wat een lekkere sound zit daarin zeg!

Live it up is zonder meer meteen raak! Cues part 2 is gewoon heerlijke funk!

Leuk zo'n verassend album wat toch al over de 30 jaar heen is inmiddels!

Ozric Spacefolk
lennon schreef:

Live it up is zonder meer meteen raak! Cues part 2 is gewoon heerlijke funk!

Leuk zo'n verassend album wat toch al over de 30 jaar heen is inmiddels!

Bedankt, dat jij deze plaat in mijn updates liet komen.
Nu hebben we ook op kantoor weer even Time Bandits gedraaid.

Toch maar mijn score een beetje verhogen.

Graag gedaan