Brad Paisley - Time Well Waisted (2005)

Country
Label: Arista

1. The World (4:06)
  2. Alcohol (4:56)
  3. Waitin' on a Woman (4:37)
  4. I'll Take You Back (4:28)
  5. She's Everything (4:31)
  6. You Need a Man Around Here (3:37)
  7. Out in the Parkin' Lot (4:48)

met Alan Jackson

8. Rainin' You (4:20)
  9. Flowers (3:54)
  10. Love Is Never-Ending (4:03)
  11. The Uncloudy Day (0:57)
  12. When I Get Where I'm Going (4:12)

met Dolly Parton

13. Easy Money (4:19)
  14. Time Warp (4:00)
  15. Time Well Waisted (4:00)
  16. Comography (3:58)

met James Burton & the Kung Pao Buckaroos

avatar van CTK
CTK
Uiteraard zo goed als onbekend in onze streken, maar zeker de moeite waard om eens te beluisteren.
Dit album is zijn beste met als beste nrs: Rainin' You, Love Is Never Ending en I'll Take You Back

4.5*

avatar van Them
Ongelofelijk dat meesterlijke artiesten zoals Brad Paisley vrijwel onbekend zijn hier in Nederland. Mensen geef dit aub een kans en je zult er achter komen dat deze muziek ontzettend goed te pruimen is.

4,0 *

avatar van CTK
CTK
Toch in elk geval al mooi dat jij hem kent. Is inderdaad een zeer goed artiest in zang en vooral met zijn gitaar.

avatar van Them
Absoluut. Ben van mening dat Nederlanders te weinig alternatieve country waarderen, zo kun je het wel noemen he ? Want het is in ieder geval harder dan algemene country.

avatar van Cor
Cor
Ik blijf bij mijn eerder geformuleerde mening. Niet super origineel, wel lekker pittig en intens uitgevoerd. Goed gemusiceerd!