The Motions - Impressions of Wonderful (1968)

Label: Negram

10. If You and Me
  11. Red Balloons
  12. Nightmare
Pieter Paal
Alweer een Nederlands antwoord op 'Sgt. Pepper'.
Ik heb dit album een keer vanaf een cassettebandje overgezet op cd, maar ik hoop wel dat dit album een keer op cd uitgebracht wordt. Dit album laat horen wat voor goede band The Motions waren. Lekker gevarieerd album met als hoogtepunt 'Make it legal'.

avatar van nlkink
Maar ondertussen wordt ie maar met een 2,5 gewaardeerd. Ik besef me dat er maar een keer is gestemd. Zijn er niet meer fans die niet even op dit album kunnen stemmen?

Naar mate de jaren vorderen meer gaan waarderen.
You're my adee prachtige ballad, ook Make it legal klinkt erg lekker. Rest idd duidelijke Sgt Pepper-invloeden.