Tsotsi (2006)

17. Mark Kilian en Paul Hepker - Baby Handover

18. Mark Kilian en Paul Hepker - E Sale Noka

19. Zola - Ghetto Scandalous
Mc
Ben normaal helemaal niet zo weg van Hip-Hop, maar bij deze film paste het gewoon perfect. 4*-en voor de soundtrack van Tsotsi.

neo (crew)
Hip hop is het meest walgelijke genre wat er bestaat, en de kwaito muziek van Zola is dan ook geen uitzondering. Maar er is hoop, want wat een prachtige score schreef de componist Mark Kilian samen met Paul Hepker. Kilian is ook werkelijk in Zuid-Afrika geboren en Hepker was al een goede vriend van hem. Deed ook nog de score voor het spel The Path of Neo. Hun subtiele composities zijn versterkt door Mahlasela, die het Tsotsi karakter nog wat emotioneel waarde meegeeft. Van alle score gecomponeerd, op zijn minst toch wel 20 minuten en vast nog meer, staat er een idiote circa 8 minuten hierop de cd release. Zal later nog wel een uitgebreider score recensie schrijven. 4 sterren staan voor de wonderschone score

Audioclips hier

Ik heb weer wat gemist duidelijk.

neo (crew)
Mysterious Skin is ook al prachtig...