JR de Regelneger - Jaar V / D Blokhoofd (2013)

Label: VanIeder1

1. Pilot (Intro) (1:43)
  2. Blokhoofdkade (2:40)
  3. Zieke Blauwe Straat (3:41)
  4. Brepp (Skit) (0:55)
  5. Situaties (3:38)

met Lord Lhus en PSL Persoonlijk

6. Gear (4:11)
  7. Op de Tast (4:00)

met Mex en Djekee

8. Martin & Reid (2:06)
  9. De Jojo Chronieken (3:00)
  10. Aquarel (4:45)

met Dichter en Damani

11. In Je Bek (3:19)

met Adv

12. #Doed1ngen (5:43)
  13. Breekbiets (4:05)

met Big Jay

14. Reality Shag (3:57)
  15. 4 Seizoenspeper (4:12)

met Brandwerk en Evi de Schurk

16. Doolhof in de Kubus (5:24)
  17. Met Woorden (Skit) (3:40)
  18. '88 (Outro) (2:11)
avatar van Rhythm & Poetry
JR is zonder meer een van de grootste bazen binnen de Nederlandse hiphop. Nu is hij ook een goede vriend van mij, dus neem vooral mijn mening niet aan, maar ook toen ik hem nog minder goed persoonlijk kende ging ik heerlijk op zijn muziek. Hij heeft een heel aangenaam, warm stemgeluid, brengt heel erg veel energie en positiviteit en de producties zijn continu stijlvol (boordevol jazzinvloeden). Absoluut een aanrader voor de liefhebber van Nederlandse hiphop. Zelfde geldt voor zijn mixtape: Keizum Wollem. Kortom: check dit uit!

Past een beetje in het straatje van Stropstrikkers, als ik het dan toch ergens mee moet vergelijken.

Check hier het geweldige 4 Seizoenspeper: SoundCloud - Hear the world?s sounds

Check het album op onder meer Spotify of: SoundCloud - Hear the world?s sounds

avatar van thgryda
Die track 4 seizoenspeper is verre van slecht. Aangename stem, heldere flow, dope beat. Lang geleden dat ik nog eens een nieuwe NL hip hop artiest heb gehoord die interessant klonk.

avatar van niels94
Prima spul hoor, dit. Die JR is een erg vermakelijke rapper, toffe stem en flow en leuke niets aan de hand teksten.