Simone Felice - Strangers (2014)

Roots
Label: Team Love

1. Molly-O! (3:31)
  2. If You Go to LA (3:32)
  3. Running Through My Head (4:15)
  4. Our Lady of the Gun (3:29)
  5. Bye Bye Palenville (4:25)
  6. Gettysburg (3:41)
  7. The Best Money Can Buy (3:49)
  8. Heartland (3:27)
  9. Bastille Day (3:11)
  10. The Gallows (4:00)
avatar van Don Broccoli
Hij doet niet iets rigoureus anders, en toch vind ik dit flinke vooruitgang ten opzichte van zijn solodebuut. Fijne plaat dit.

avatar van Renoir
Weer een erg fraai album, dat mooi aansluit op de vorige soloplaat, die ik ook al prachtig vond. Van zijn stem kan ik nooit genoeg krijgen. Op 2 mei staat hij op Here Comes The Summer (Vlieland), op 16 mei in het Burgerweeshuis in Deventer en op 18 mei in Q-bus in Leiden.

avatar van corn1holio1
Jammer, komt niet naar België. Had hem echt eens graag live gezien. Heb het album nu een keer of 4 beluisterd, klinkt echt niet slecht!

avatar van Savant
Mooi integer plaatje, echoes van Gene Clark, lekkere instrumentatie. Kleine liedjes, gezongen met een fijne stem. Niet hemelbestormend of vernieuwend, maar dat heeft zo'n uit een rijke traditie puttende jongeman ook helemaal niet nodig.