Vince Staples - Shyne Coldchain II (2014)

Label: ARTium

1. Progressive 3 (2:18)
  2. Locked & Loaded (2:26)
  3. Humble (2:58)

8. Turn (2:46)
  9. Shots (2:14)
  10. Earth Science (3:16)
avatar van Holla
Nate is een heerlijke track

Heb je een linkje?

avatar van Holla
Delars schreef:
Heb je een linkje?

Kijk eens op z'n soundcloud of google, je komt er vrij snel.

Deze mixtape is echt gigantisch hard! Vince laat zien dat hij op zichzelf ook een fijn product kan leveren.

avatar van Delars
Wow wat een heerlijke hiphop maand is dit zeg, weer zo'n lekkere mixtape!

Wat een heerlijke mixtape. Productie zit echt goed in elkaar, niet dat ik anders had verwacht met No I.D. achter de knoppen. Overload aan goede projecten afgelopen dagen, ik klaag niet.

avatar van carero
Erg naar uit gekeken, ben benieuwd

avatar van Rhythm & Poetry
Op Hiphop In Je Smoel bespreek ik dit album.

"Ik maakte kennis met Vince Staples op de track Hive van Earl Sweatshirt’s album Doris. Direct maakte de jonge rapper indruk door, op een lome beat met een diepe bass als belangrijkste element, met een geweldig overtuigende flow op de proppen te komen. Met het gemak van een veteraan rapt Vince geheel stoïcijns, vrijwel zonder adem te halen, een indrukwekkende verse van zo’n anderhalve minuut. De ontspannenheid van zijn flow in combinatie met een licht nasaal stemgeluid (ergens vergelijkbaar met het stemgeluid van MC Eiht) werkt ongekend doeltreffend. Mijn verwachtingen zijn dan ook hooggespannen als ik zijn nieuwe mixtape Shyne Coldchain II voor het eerst afspeel."

Lees de recensie verder (als je wilt) via de volgende link: Vince Staples - Shyne Coldchain II | Hiphop In Je Smoel - hiphopinjesmoel.com

avatar van FelipeGutiérrez
Deze man killt wel altijd zijn features, maar hij kan mij in ieder geval nog niet een hele mixtape in z'n eentje vermaken.

avatar van Gniuz
Nate is in ieder geval een heel lekker nummertje.

avatar van Raul
Heerlijke mixtape, ben benieuwd naar Vince´s solodebuut (als dat komt)

avatar van Delars
In September, de eerste single is al uitgebracht.

avatar van Raul
Nice! Dat is dus al bijna

avatar van Raul
Hell Can Wait is helaas paar weken naar achteren geschoven...