JosBros - André Kuipers MP (2014)

Alternatieve titel: AKMP

Uitgebracht in eigen beheer

1. Intro (De Lancering) (1:36)
  2. André Kuipers (3:21)
  3. Utregse Ufo Piloot (5:53)
  4. Interlude (3:42)

met Spacekees en Nigel

5. Lisa (4:33)

met J'Dicious

6. Los Nu (3:57)
  7. Ik Ben Gone (3:35)

met J'Dicious

8. Extase (#sorrymaarikbenzo) (3:22)
  9. Next Best (3:47)
  10. Space Iets (4:22)

met Noah Jordan

11. Masterpiece (Voor Jullie Mallemoers) (4:52)
FelipeGutiérrez
In tijden niet meer zo goede beats gehoord op een Nederlandse hiphop plaat. JosBros is misschien niet de beste tekstenschrijver, maar heeft een sterke delivery en flow, en komt altijd onverwachts uit de hoek. Zijn EP was niet veel soeps, maar dit is, vooral door de zweverige producties die me doen denken aan producties van Plain Pat & Emile, een hele sterke plaat geworden!

GCITY050
Dit is muzikaal gezien het hoogtepunt van Nederlandse hiphop in 2014 tot nog toe. Lekker onbevangen. Jammer dat de release alleen zolang op zich liet wachten. Hopen dat de tape met Jereezy er ook dit jaar nog aankomt, dat is iets waar ik nóg hogere verwachtingen van heb.

avatar van Roscovitsch
JosBros komt verfrissend op deze MP. De beats zitten goed in elkaar die af en toe Noisia achtig aandoen. Beste hiphop release van Nederlandse afkomst dit jaar.

FelipeGutiérrez
Is er iemand die dit album heeft gekocht?

GCITY050
Ja ik heb hem gekocht via iTunes en heb de fysieke release ook.

FelipeGutiérrez
Wie kan me blessen met een link?

avatar van Jokkie
Luister hem nog dagelijks. Live kwam Josbros ook hard.