Ray J - Raydiation (2006)

R&B
Label: Sanctuary

1. Raydiation Intro (2:01)
  2. Keep Sweatin' (4:22)

met Fat Joe

3. What I Need (3:35)
  4. One Wish (5:40)
  5. Let's Play House (3:57)
  6. Blue High Heels (4:05)
  7. Melody (4:49)

13. In tha Mood (4:32)
  14. Anytime (4:08)
  15. Centerview (4:33)
Mala Chica
Beats en lyrics zijn in orde, maar Ray J heeft een lelijk stem die mij doet denken aan R. Kelly.

avatar van Reijersen
1,0
Mala Chica schreef:

Ik hoor dus totaal geen overeenkomsten tussne deze Ray J. en de stem van R. Kelly. Wat wel zo is dat Ray J. erg veel R. Kelly na probeert te doen kwa songs en lyrics etc. Maar de stemmen lekker totaal niet op elkaar.

avatar van AUDRIEKE
i'm in luvvv with him. zijn muziek is zoooo zalig

avatar van Reijersen
1,0
Het patserige broertje van Brandy brengt weer eens een slijmalbum uit. 'Een album om op te sexen', aldus Ray J. zelf. Nou, ik zal er meteen een slappe van krijgen als dit opgezet wordt. Wat een verschrikkelijk album zeg! Ga lekker in een hokje patsen ofzo!