Boyz II Men - Nathan Michael Shawn Wanya (2000)

R&B
Label: Universal

1. Beautiful Women (4:13)
  2. Step on It (4:56)
  3. Good Guy (3:52)
  4. Bounce, Shake, Move, Swing (4:21)
  5. What the Deal (4:27)
  6. I Finally Know (5:07)
  7. Pass You By (4:28)
  8. Dreams (3:49)
  9. I Do (4:02)
  10. Thank You in Advance (4:13)
  11. Never Go Away (5:08)
  12. Lovely (5:32)
  13. Know What You Want (5:19)
  14. Do You Remember (4:15)
avatar van DJFreez
Geen echt slecht album, maar wel het minste album dat ze hebben gemaakt. Slechte A&R van Universal, die BIIM inmiddels hadden verhuisd van het Motown label naar het algemene Universal label. Terecht dat BIIM daarna een contrac aangingen bij een andere platenmaatschappij. Op dit album ook het slechtste Boyz II Men nummer ooit: "Bounce, Shake, Move, Swing", een slechte mix van R&B en house :-?

avatar van Reijersen
Erg zwak album van Boyz II Men. Er zit gewoon erg weinig in. Mis inspiratie, ik mis beleving, ik mis van alles. Jammer, want deze mannen zijn vocalisten waar je U tegen zegt.

avatar van DJFreez
Ik ben het met je eens dat je de inspiratie e.d. mist. Mijn conclusie dat ze mogelijk daarom naar een andere platenmaatschappij gingen, staat er dan ook niet voor niks. De platenmaatschappij heeft meer invloed op het resultaat van een album dan je denkt. En ik vermoed dat BIIM niet tevreden was met wat Universal met dit album deed.

Het blijft echter wel een redelijk tot goed album om datgene wat jij als laatste zegt: ze zijn vocalisten waar je u tegen zegt. Alleen daarom al kunnen ze bijna geen slecht album maken .