John Lee Hooker - John Lee Hooker Plays and Sings the Blues (1961)

Blues
Label: Chess

1. The Journey (3:37)
  2. I Don't Want Your Money (2:58)
  3. Hey Baby, You Look Good to Me (3:22)
  4. Mad Man Blues (2:39)
  5. Bluebird (2:55)
  6. Worried Life Blues (3:00)
  7. Apologize (2:57)
  8. Lonely Boy Boogie (3:16)
  9. Baby Please Don't Go (2:26)
  10. Dreamin' Blues (3:02)
  11. Hey Boogie (2:59)
  12. Just Me and My Telephone (3:14)
tondeman
Mad Man Blues. Kut kwaliteit.

Father McKenzie
Van die uitleg hieronder - ik plaats nieuwste berichten bovenenaan, moet je ook eens proberen, is stukken handiger - snap ik de ballen "kut kwaliteit", dat is pure taalarmoede, pure Hollandse taalarmoede.... vreselijk! En wat bedoelt ie ermee, no fuckin' idea, en dat is Engels!

Prima bluesalbum, van de king van de blues boogie!

avatar van Osiris Apis
Hij bedoelde het positief. Vandaar ook de smiley.

Father McKenzie
Dacht ik wel, ik erger me nu eenmaal aan die jeugd-turbotaal, die ik dus een pure devaluatie van onze taal vindt. En de Verengelsing is ook haast niet te stuiten, ik zal me daar blijven tegen verzetten, ik ben lekker ouderwets, en dat blijf ik.