Anastacia - Resurrection (2014)

Label: BMG

1. Staring at the Sun (3:43)
  2. Lifeline (4:02)
  3. Stupid Little Things (3:55)
  4. I Don't Want to Be the One (3:59)
  5. Evolution (3:23)
  6. Pendulum (3:30)
  7. Stay (3:26)
  8. Dark White Girl (3:23)
  9. Apology (3:32)
  10. Broken Wings (3:37)
  11. Other Side of Crazy * (3:49)
  12. Oncoming Train * (3:08)
  13. Resurrection * (3:51)
  14. Left Outside Alone [Part 2] * (3:53)
  15. Underdog * (2:57)
avatar van Emile93
Ik verheug me hier enorm op! De single Stupid Little Things klinkt in elk geval goed en sterk (zoals in haar hoogtijdagen)! Spannend! Na 2 teleurstellende albums (It's a man's world, Heavy Rotation) hoop ik dat dit album wél weet te boeien, want zingen kan ze zeker!

avatar van Emile93
She's back! Damn wat heerlijk om Anastacia weer met power haar eigen materiaal te horen zingen! Geweldig!
De bonustracks zijn trouwens ook het beluisteren waard!

avatar van Rich_B
Een geweldig album is het geworden! Vooral de emotionele nummers over haar ziekte zijn zeer gevoelig. Daarnaast zijn de nummers over de liefde ook weer goed geworden uiteraard, en dan niet te spreken over de bonusnummers, lekkere rocknummers van mevrouw Anastacia altijd fijn om naar te luisteren! Met recht haar beste album tot nu toe! Favorieten: Stupid Little Things, I Don't Want To Be The One, Evolution, Broken Wings, Lifeline, Staring at the sun.

avatar van SemdeJong
Wat een heerlijke plaat. Blijft boeien tot het laatste moment.

avatar van buckingham
SemdeJong schreef:
Wat een heerlijke plaat. Blijft boeien tot het laatste moment.

Helemaal mee eens! Ben niet zo van haar eerdere albums, maar deze is echt goed... ook de 5 bonustracks!

avatar van chaotic20
Geweldig album! Misschien wel beter dan haar album 'Anastacia'. Hoogtepunten voor mij zijn: Lifeline, Stay, Pendulum en Broken Wings

avatar van Emile93
Ik kan niet wachten totdat ik haar live mag aanschouwen in Paradiso. Nog 9 daagjes

avatar van Emile93
Op 20-10-14 was het zover: Anastacia in Paradiso! Wat had ik me er op verheugd!!! En terecht! Wat een wereldartiest stond er op het podium. Anastacia zong de sterren van de hemel (geen valse noot gehoord), was in topvorm, bracht haar show vol humor en interactie! Ik heb nog nooit zo'n fantastisch concert gezien! Wauwie! Ik ben echt onder de indruk van Anastacia's power, levenslust en passie voor muziek! Wat een topwijf!

avatar van Style.Girl
Opnieuw beluisterd, want ik had de bonustracks nog niet gehoord. Over het algemeen vind ik dit haar tweede beste album. Absoluut een goede resurrection. Alle nummers zijn eigenlijk heel erg leuk. Stupid Little Things, Lifeline, Evolution en Broken Wings als uitschieters.

Dan de bonustracks. Leuk, maar niet heel bijzonder. Underdog en Left Outside Alone Part 2 vind ik dan het beste. Al is laatstgenoemde nummer eigenlijk de akoestische versie van het nummer.

avatar van S1998
Al jaren fan van dit album en wat mij betreft haar beste werk. Zeker als je weet dat dit album is opgenomen vlak nadat ze voor de tweede keer kanker overwon. Ik blijf altijd terug komen naar dit album. Stupid Little Things had best een hit kunnen worden in NL (is het in andere Europese landen ook geworden).