Kurupt - Tha Streetz Iz a Mutha (1999)

Label: Antra

1. I Call Shots (4:23)

met Roscoe

2. Loose Cannons (2:23)

met Daz Dillinger en Xzibit

3. Who Ride Wit Us (4:21)

met Daz Dillinger

4. Represent Dat G.C. (5:06)

met Daz Dillinger, Snoop Dogg en Nate Dogg

5. Welcome Home (4:13)

met LaToiya Williams

6. Tequila (3:45)

met Daz Dillinger, Nivea en T-Mo

7. Trylogy (2:15)
  8. Neva Gonna Give It Up (4:45)

met Warren G, Tray Deee, Snoop Dogg, Soopafly en Nate Dogg

9. Tha Streetz Iz a Mutha (4:08)

met Daz Dillinger

10. Ya Can't Trust Nobody (2:52)

met Daz Dillinger

11. It Ain't About You (4:47)

met Soopafly en Tray Deee

12. Girls All Pause (3:28)

met Nate Dogg en Roscoe

13. Your Gyrl Friend (4:07)
  14. Ho's a Housewife (4:44)

met Dr. Dre en Hittman

15. I Ain't Shit Without My Homeboyz (4:37)

met Daz Dillinger, Crooked I en Baby S

16. Step Up (4:53)

met Crooked I en Xzibit

17. Live on the Mic * (5:28)

met KRS-One

18. Calling Out Names * (3:55)

met Xzibit

totale tijdsduur: 1:04:47 (1:14:10)
avatar van Jordy
Daz & Kurupt weer helemaal terug. Erg leuk geproduceerd

avatar van thomzi50
Prima albumpje van Kurupt. Een stuk te lang is hetwel maar dat zijn vrijwel alle rapalbums vandaag de dag. Zit zeker wat leuks bij, zoals I Call Shots en Ho's A Housewife (ook te horen op Dre's 2001). 3.5*, iets minder dan Space Boogie

Erg leuke cd, het beste van kurupt sinds dogg food. Kurupt moet het altijd meer hebben van de manier waarop hij dingen brengt en zijn flow dan van zijn teksten. calling out names is best een goede disstrack naar DMX.

avatar van FunkyMonk
Goed album van Kurupt. Ik was aangenaam verrast toen ik deze in de auto van een vriend te horen kreeg (ben zelf niet zo'n westcoast liefhebber van de latere jaren).
Een paar erg leuke nummers, funky en leuk voor met het goede weer nu (Who ride wit us, Represent Dat G.C., It Ain't about you, Girls all pause, Your Gyrl Friend, Ho's a Housewife).

RedLightCityBoy
Dit is nou een fantastische Kurupt plaat.
Harde beats, de lyrics spreken voor zich, niet echt van een hoog niveau, maar zeker ook niet heel erg vrouwonvriendelijk als Snoop.
Als je Who ride whit us gewoon even wat harder op zet ben je er echt helemaal weg van. Goed feel good nummer. Daarnaast zijn met name: Girls All Pause, Tequilla, I Ain't Shit Without My Homeboyz en Live on the mic erg dope.

4.5* voor de rapper die hier erg sterk uit de hoek komt.

RedLightCityBoy
Who Ride With Us Clip toegevoegd.

avatar van thgryda
wooo vet album 4, rot is wel ik heb deze origineel en is gewoon gecensureerd wtf ???

avatar van -marco-
Who ride wit us

Jeugd sentiment

Maarten||
Ik vind deze stukken beter dan zijn opvolger.

avatar van KILLERBEE99
Geen super album, maar zeker niet slecht.